Zatrudniamy

 

 

 

 

  • Akademia Wyjątkowego Nauczyciela TM

    Celem tej idei jest rozwój osobisty lektora. Jest to nasza filozofia i podejście do lektorów oraz kursantów. W trakcie naszej współpracy przejdziesz przez szereg szkoleń, które pozwolą zostać profesjonalistą w swoim zawodzie. Otrzymasz szkolenia podczas których dowiesz się o najskuteczniejszych narzędziach oraz metodach rozwoju osobistego związanych z uczeniem innych. Umiejętności, których nabędziesz pomogą Ci w codziennym życiu. Właściciel szkoły nastawiony jest bardzo prorozwojowo (z uwagi na zawód i specjalizacje). Obszary na których się skupiamy to: - autoprezentacja – to gdzie prowadzisz spotkania, jak wyglądasz i wysławiasz się ma znaczenie, - lingwistyka – jak i co mówisz wpływa na innych, to jak mówisz przyciąga uwagę, - ograniczające przekonania (Twoje oraz kursanta) oraz jak z nimi pracować (metody/techniki ich zmiany), - motywacja (Twoja i kursanta). Najpopularniejszy problem wśród osób, które uczą się lub chcieliby się uczyć języka obcego. Jest kilkadziesiąt konkretnych powodów dlaczego kursant nie uczy się oraz techniki i sposoby, by sobie z tym poradzić, - wywieranie (etyczne!) wpływu na innych. Codziennie jakiś wywieramy – pytanie „jaki wywierasz Ty?”, - coaching. Właściciel szkoły jest certyfikowanym coachem, który połączył naukę języka obcego z coachingiem, - sztuka argumentacji – nie wystarczy coś powiedzieć, by komunikacja zadziałała. Używanie konkretnych (tych, a nie innych) argumentów musi mieć jakiś powód, - stres – jak go obniżyć u siebie (jeśli stresujesz się) i jak pracować z nim z kursantami, którzy stresują się wyjazdami, rozmowami o pracę itd.,   Skupiamy się na rozwoju kompetencji lektora oraz osobistych kompetencji lektora. Jeśli masz z czymś problem, nie zamiatamy tego pod dywan i liczymy, że coś się zmieni, ale przystępujemy do pracy nad tym, by przeanalizować sytuację i znaleźć rozwiązanie. To może być Twój brak pewności siebie w jakiś kontekstach, brak asertywności (obawiasz się czegoś powiedzieć kursantowi itd.), czy wiele innych.   Od kogo będziesz się uczył ? Arka Włodarczyka – właściciela szkoły, autora metody T.E.L.L. M.E., autora książki „Jak przełamać barierę mówienia w języku obcym i nauczyć się płynnie mówić ? ( https://przelambariere.pl/produkt/jak-przelamac-bariere-mowienia-w-jezyku-obcym-i-nauczyc-sie-plynnie-mowic/ ), trenera oraz certyfikowanego coacha. Szkolenia, które ukończył: https://przelambariere.pl/sesjajezykowa/ Innych specjalistów, którzy prowadzą dla nas szkolenia.   Jak często są szkolenia? 1 raz w miesiącu online - MasterMindy - spotykamy się każdego miesiąca, by porozmawiać na temat przeczytanych książek, bieżących problemów, wyzwań, po prostu by wymienić się doświadczeniem. Po to, by wiedzieć i umieć więcej i by nasi uczniowie szybciej osiągali ich cele językowe. Cały czas będziesz podnosił swoje kwalifikacje. 2 razy do roku na żywo – szkolenie stacjonarne. Szkolenie jest zwykle tematyczne, które prowadzi Arek, zaproszony gość lub/i lektor na wybrany, wcześniej omówiony temat. Trenujesz wystąpienia publiczne, co jest zbieżne z naszą filozofią wychodzenia ze strefy komfortu. 24/7 dostęp do pdf-ów, wideo, nagrań mp3 z poprzednich szkoleń oraz mastermindów. Wnioski skrzętnie zapisujemy na poczet przyszłych lektorów. (warte kilka tysięcy złotych) 24/7 dostęp do grupy MasterMind na Skype, gdzie możesz zadać pytanie o cokolwiek, cały zespół ma do niego dostęp. Pomagamy sobie wzajemnie. (warte kilka tysięcy złotych) Nieodpłatnie - otrzymasz kurs oraz książkę autorstwa Arka, która pokazuje psychologiczne aspekty przełamania bariery językowej: https://przelambariere.pl/jak-sie-uczyc-gdy-brak-czasu/ https://przelambariere.pl/produkt/jak-przelamac-bariere-mowienia-w-jezyku-obcym-i-nauczyc-sie-plynnie-mowic/ Do czego prywatnie przyda Ci się ta wiedza oraz konsultacje (coaching/mentoring) ? Gdy będziesz komunikował się z ludźmi ! - jak rozmawiać i komunikować się, - jak negocjować, - jak się prezentować, - jak obniżyć stres oraz lęk, - jak unikać i rozwiązywać konflikty, - jak zwiększyć swoją pewność siebie, - EQ – inteligencja emocjonalna, - jak lepiej poznać siebie (swoje potrzeby oraz ograniczenia) oraz innych, - dowiesz się czym jest coaching i rozwiniesz się w tej dziedzinie. Jest to konkretna umiejętność, którą można wpisać w CV, - poznasz różne style komunikacji i osobowości człowieka. Dowiesz się jak skutecznie się z nimi komunikować, - jak argumentować, etycznie przekonywać innych do swoich racji/idei/pomysłów, by obie strony były win-win, - otrzymasz listę sprawdzonych lektur, które warto przeczytać (by być świetnym lektorem językowym), - otrzymasz też sprawdzoną listę książek, które pomogą Ci w wyżej wymienionych obszarach (pewność siebie, obniżenie stresu oraz lęku, terapia behawioralno-poznawcza, itp.). Arek do tej pory przeczytał ponad 1000 książek dotyczących szeroko rozumianego rozwoju osobistego, - zdarza Ci się odkładać jakieś zadania na później? Jest ponad 20 konkretnych powodów, dlaczego odkładamy jakieś czynności na później. Po rozmowie z Tobą pomogę Ci ten problem rozwiązać i powiem jak nad tym pracować, byś robił to, co masz zrobić w czasie, którym chcesz, - podpowiemy Ci jak znaleźć wartościowe szkolenie, warsztat, konferencję, coaching, czy mentoring. Arek osobiście uczestniczył w kilkudziesięciu szkoleniach, warsztatach. Sam był uczestnikiem procesów coachingowych oraz mentoringowych. Zależy od kierunku życiowego – są szkolenia warte czasu i pieniędzy, są też takie, które nie !

  • Jesteś studentem albo na początku drogi uczenia ?

    Po 2-3 latach współpracy będziesz jednym z najlepszych nauczycieli w tym kraju ! Z uwagi na nasze podejście stawiające bardzo mocno na psychoedukację, zdobędziesz wiedzę i umiejętności, których wiele szkół językowych nie potrafi zapewnić. Nie potrafią zapewnić, ponieważ nie mają budżetu na szkolenia, szkoda im przeznaczyć na to środki, właściciele szkół sami nie mają wiedzy na ten temat, nie mają podejścia pro-rozwojowego oraz nie ma tak wielu dostępnych ekspertów językowych, którzy mogliby pomóc. Jeśli są, większość szkół językowych na nich nie stać albo po prostu nie czują potrzeby. Skąd o tym wiemy? Każdego roku mamy dziesiątki rozmów kwalifikacyjnych oraz otrzymujemy setki CV. Często okazuje się, że kandydat, który ma 'wieloletnie doświadczenie' wpisane w CV...musi się jeszcze sporo nauczyć ! A my lubimy uczyć ;)

  • Jak uczymy języka ?

    Spotkania opierają się na konwersacjach 1 na 1 z osobami dorosłymi. Obecnie 100% odbywa się przez Skype. Ważną częścią tej metody jest praca własna studenta. Nie tłumaczymy gramatyki na spotkaniu, ani nie wypełniamy kserówek, ponieważ student może to sam zrobić (za darmo!) w domu. Może również obejrzeć filmy na YouTube. Podczas spotkania skupiamy się na najbardziej praktycznej umiejętności, czyli mówieniu! Dlatego nie potrzebne jest przygotowywanie się do spotkania... Siadasz i rozmawiasz na tematy wcześniej podane przez kursanta i to wszystko. Tematy są podane wiele tygodni, czy miesięcy do przodu. Będziesz wiedział co się dzieje podczas kolejnych spotkań. Na pewno musisz lubić rozmawiać i być ciekawym ludzi. Gramatyka ? Niezbędne minimum robimy z kursantem, ponieważ nie jest to najważniejsza kwestia jeśli chodzi o komunikacje i płynność mówienia. Jeśli pracujemy nad gramatyką z kursantem, to poprzez konwersacje - mamy na to specjalnie zaprojektowane ćwiczenia. Gramatyka to może 10% naszych wszystkich spotkań. Stawiamy na przełamanie bariery i dojście do płynności w mówieniu w jak najkrótszym czasie.

  • Gdzie pracujemy?

    Pracujesz u siebie w domu, zdalnie. Musisz mieć dobre krzesło, by było Ci wygodnie, dobre oświetlenie oraz osobny pokój. Wyobraź sobie, że przez zimę nie dojedziesz do klienta ani razu. Oszczędzasz 60-90 minut na dojazdach każdego dnia, które możesz wykorzystać na odpoczynek albo inną aktywność. Jeśli pracujesz 20 dni w miesiącu, daje to około 20 godzin oszczędności czasu! Brak wydatków na samochód, czy paliwo. To więcej pieniędzy dla Ciebie w kieszeni.

  • Kto jest naszym kursantem ?

    Z reguły osoby powyżej 18 roku życia, które chcą wreszcie nauczyć się mówić (25-45 lat). Najstarszy nasz uczeń ma 70 lat i z dużym powodzeniem uczy się języka. Kursanci są z różnych branż i stanowisk, od freelancerów, pracowników mniejszych i większych firm, poprzez właścicieli firm i tych, którzy pracują za granicą czy studiują.  Ogromnym plusem jest to, że można porozmawiać z kursantami z wielu różnych branż i krajów, co powoduje, że wiele możemy się nauczyć oraz porozmawiać na interesujące tematy. Zwykle (ze względu na rodzaj pracy) są to osoby rozmowne, które dużo podróżują. Ze względu na charakter pracy jaki wykonują nasi kursanci, będziesz miał do czynienia z osobami kulturalnym i życzliwymi. Nie współpracujemy z firmami, nie prowadzimy kursów stacjonarnych. Współpraca z firmami zabiera niestety dużo czasu. Trzeba uzgodnić tematy z zamawiającym, później z grupą, dograć terminy, przygotować materiały, sporządzić raporty, podpisać umowy itp. To bardzo dużo czasu. W tym czasie można mieć spotkanie indywidualne.

  • Na jakim poziomie językowym jest kursant ?

    Około 90% naszych kursantów to osoby na poziomie B1 lub B1/B2. Kolejne 10%, to osoby na poziomie A2 i mocnym B2. Później A1 i C1. Wymagamy od Ciebie znajomości języka minimum na poziomie C1, byśmy mieli pewność, że poradzisz sobie z osobami na poziomie B2 i C1. Nasi kursanci to też osoby, które dawno uczyły się języka i chcą go sobie odświeżyć. Uwaga ! Jeśli chcesz pracować jedynie z osobami na poziomie B1 i B2 (na C1 już nie), nie będziemy mogli podjąć współpracy. Musisz być gotowy do rozmowy z osobami na poziomie C1.

  • Problemy, których nie doświadczysz!

    Problemy, których NIE doświadczysz u nas. Przeczytaj uważnie, ponieważ wiele osób tego nie rozumie ! 1. Praca w 2-3 szkołach równolegle. Szkoła nie potrafi zapewnić pełnego grafiku, dlatego pracujesz równolegle w minimum 2 szkołach. Dwie szkoły to 2 razy więcej e-maili, telefonów, uzgodnień, rozmów, rozliczeń, ustaleń między Tobą, a szkołą itd. To też czas związany z pracą. 2. Ferie, wakacje - brak pracy lub znacznie mniej pracy. Oznacza to niestabilne zarobki. Oznacza to również cięższą prace w roku, by odłożyć pieniądze na czas, gdy nie pracujesz. 3. Dojazdy do szkoły i kursantów. Policz czas dojazdu do kursanta/szkoły i podziel przez stawkę za godzinę. Tyle realnie zarabiasz na 1h pracy. Przykład: otrzymujesz 50 zł za godzinę netto za przeprowadzoną lekcje, ale musisz 0,5 h jechać do pracy i 0,5 h z niej wracać, zatem 50 zł/2 (1 lekcja + 1h dojazdu) = 25 zł. Jeśli masz 3 spotkania z rzędu, to 3 spotkania x 50 zł = 150 zł / 4 h (3 lekcje +1 h na dojazdy) = 37,5 zł netto. To jest prawdziwa stawka. Nie wspomnimy o paliwie i eksploatacji samochodu. 4. Dodatkowa praca poza lekcją. Papierkowa robota, przygotowanie kserówek dla kursantów, specjalne homeworki dla nich, sprawdzanie ich opowiadań, praca za free dla szkoły. Policz ile zajmuje Ci dodatkowa praca dla szkoły, dodaj do tego spotkania z kursantami i podziel przez swoje zarobki. Wyjdzie Twoja prawdziwa stawka za przepracowany czas. Jeśli do czasu pracy z kursantami dodamy Twoje dojazdy i pracę poza lekcjami dla kursantów czy szkoły (punkty 3 i 4) , to może się średnio opłacać, nawet gdy masz 60 zł netto za spotkanie. Możesz mieć poczucie, że dobrze zarabiasz i niewiele pracujesz, ale nie policzyłeś dokładnie jak na tym naprawdę wychodzisz. Dlatego lubimy współpracować z osobami, które mają już jakieś doświadczenie w uczeniu, ponieważ przeszli przez punkty 1,2,3 lub/i 4 i rozumieją o co chodzi ;) U nas masz spokój.

  • Dlaczego WARTO współpracować z nami ?
    • Przede wszystkim zarabiasz legalnie na umowie. Wielu korepetytorów bierze pieniądze od uczniów „do ręki”, na czarno, co ma pewne swoje konsekwencje. Uczysz online i otrzymujesz pieniądze na konto prywatne i nie rozliczasz się z US (Urząd Skarbowy)? Albo gotówkę, którą otrzymałeś do ręki wpłacasz na swoje konto? Poczytaj co rząd dla Ciebie przygotował: https://biznes.wprost.pl/finanse-i-inwestycje/10392505/sluzby-beda-mogly-zajrzec-na-konta-polakow-rzad-tworzy-nowe-narzedzie.html . Do 5 lat US może się do Ciebie zgłosić o zaległy podatek + odsetki.

     

    • Nie musisz obawiać się kontroli z US.  Urzędnik może w prywatnej wiadomości na portalu, gdzie się ogłaszasz lub podczas pierwszego spotkania zapytać, czy wystawiasz faktury. Nie? Mandat. Będzie to też podstawą do kontroli historii przelewów na Twoje konto (patrz punkt 1). Inna rzecz, pewnego dnia kursant (lub urzędnik US podający się za kursanta) może zapytać o rachunek, czy fakturę za odbyte lekcje (np. 1-2 miesiące wstecz), co wtedy zrobisz ? "Zdobędziesz fakturę" z dzisiejszą datą za poprzednie lekcje ? Tak nie można. Nowa instytucja (w ramach zmian w Nowym Ładem) upoważni funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) do zakupu towarów lub usług pod przykrywką. Inna rzecz -  Dużo, poważnych klientów przez ten czynnik nie podejmie z Tobą w ogóle współpracy, ponieważ nie otrzymają faktury i...nie wygląda to profesjonalne.  Dlatego jeśli chcesz mieć wizerunek profesjonalnego nauczyciela, warto o tym pomyśleć.

     

    • Pracujesz tylko z dorosłymi, dzięki czemu stale uczysz się od innych. Są to osoby, które są płatnikami, dlatego rzadko zdarza się niedbałe podejście do spotkań (tak jak np. w przypadku pracy z dziećmi). Płatnik bardziej szanuje czas i ma motywację, ponieważ sam zapłacił. Nie grymasi. Rzadko współpracujemy z firmami, które wykupują lekcje dla swoich pracowników, dlatego możesz liczyć na zmotywowane osoby. Ucząc dzieci dojdziesz do pewnego etapu rozwoju. Wyjątek stanowi dziecko, które jest dysfunkcyjne lub jest zaburzone. Jeśli zaś pracujesz z osobami, które nie mają takich przypadłości...w pewnym momencie możesz się znudzić i zatrzymać w swoim rozwoju jako nauczyciel. A czemu uważamy, że z dorosłymi jest inaczej ? Samo nauczenie się Business English stanowi wyzwanie. Jeśli dodamy do tego specjalizacje (prawo, marketing, sprzedaż itd.), to masz już plan rozwoju na kolejne lata. Dodatkowo dochodzą elementy z punktu tej strony, czyli Akademia Wyjątkowego Nauczyciela TM....psychologii człowieka możesz uczyć się latami.

     

    • Masz cały czas dostęp do klientów - to my szukamy uczniów, zajmujemy się komunikacją, marketingiem, zajmujemy się finansami (księgowość, podatki, rozliczenia, przypomnienie o płatnościach, egzekwowanie płatności od kursantów, windykacja, PIT-y coroczne itd.), podpisujemy umowę z klientem i rezerwujemy terminy dla Ciebie, zapełniamy grafik spotkaniami w ilości jakiej chcesz. Ty masz jedynie usiąść i poprowadzić spotkanie zgodnie z naszymi standardami oraz ciągle się szkolić.

     

    • Każdego miesiąca zarabiasz tyle samo. Nie ma wahań w zarobkach. W wakacje jest tyle samo pracy co przez resztę roku. Jeśli jeden lektor jedzie na urlop, Ty możesz mieć jeszcze więcej pracy, ponieważ spotkasz się z jego uczniami. Nawet, gdy wybuchła pandemia koronawirusa, lektorzy mieli te same zarobki.

     

    • Elastyczny grafik - pracujesz wtedy kiedy Ty chcesz. Ustalamy wspólnie godziny, w których chcesz pracować i w tych godzinach szukamy uczniów dla Ciebie.

     

    • Urlopy! Kilka razy w roku możesz być na 4-6 dniowym urlopie, który sam sobie wyznaczysz. Z kursantem spotykamy się min. 4 razy w miesiącu, jeśli w danym miesiącu jest 5 wtorków i poniedziałków, to nie masz obowiązku spotkać się z nim 5 razy, tylko 4 (tak jak jest w umowie). Oznacza to, że możesz mieć wolne od piątku popołudnia do wtorku ! To 4,5 dnia ! W roku możesz mieć DZIEWIĘĆ 3-5 dniowych długich weekendów !
    • Bardzo przyjazna atmosfera - brak podejścia korporacyjnego, firm nastawionych tylko na zysk na niekorzystnych warunkach. Ja jako life coach i właściciel dbam o atmosferę oraz dobrą i przyjazną komunikację. Komunikacja i współpraca zawsze odbywa się w ramach naszych wartości - życzliwości, otwartości, szczerości, spójności oraz przejrzystości. To BARDZO WAŻNE wartości dla nas!

     

    • Nie musisz dojeżdżać do klienta. Oszczędzasz czas i pieniądze. Więcej pieniędzy dla Ciebie.

     

    • Dzięki spotkaniom 55 minutowym, możesz prowadzić 3-5 spotkań pod rząd i chwilę odpocząć między nimi. Zwykle jest tak, że spotkania w innej szkole trwają 60 min, co uniemożliwia ustawienie 3 spotkań z rzędu, ponieważ musisz też czegoś się napić i pójść do toalety. Dwa spotkania po 60 min przeprowadzisz, ale 3h bez przerwy ? Z kolei 45 minutowe spotkania nie dadzą Tobie przyzwoitego zarobku, ponieważ lekcje 45 min. są tańsze, co też oznacza, że pracodawca będzie mógł zapłacić Tobie mniej.

     

    • Brak papierologi, wypełniania dokumentów oraz tworzenia raportów dla firm. Nie współpracujemy z firmami, ponieważ trzeba do nich dojechać i tworzyć raporty oraz sprawozdania. Dodatkowo trzeba przygotować dla grupy materiały. Uważam, że jest to strata czasu, dlatego lepiej w tym czasie mieć kolejne spotkanie z klientem i porozmawiać z nim na ciekawe tematy. Od Ciebie oczekujemy tylko, żebyś pilnował kalendarza, oraz wypełnił kilka cyferek w Excelu, byś mógł otrzymać wypłatę.

     

    • Należysz do grupy osób, które lubią uczyć. Wielu nauczycieli pracuje samotnie, w izolacji. Nie mają z kim wymienić się spostrzeżeniami, obawami, doświadczeniem, czy wątpliwościami. Nie wiedzą, czy to co robią, robią dobrze, ponieważ nie mają porównania. Nie wiedzą gdzie zaczerpnąć profesjonalnej, sprawdzonej wiedzy. Gdy znajdą już jakieś grupy na Facebooku, nie wiadomo, czy to co piszą inni, jest sprawdzone i czy w ich przypadku zadziała. Rozmawiając o problemach ze znajomymi, czują się niezrozumiani. Pracując z nami, otrzymasz wsparcie na każdym etapie, ponieważ tworzymy zespół osób, który lubi się uczyć i korzysta z wieloletniego doświadczenia, a nie teorii książkowej. Właściciel szkoły jest doświadczonym lektorem, który potrafi niemal każdy przypadek rozłożyć na czynniki pierwsze i wskazać rozwiązanie. Na Skype mamy grupę, gdzie wymieniamy się doświadczeniem i dyskutujemy.

     

    • Otrzymasz bardzo dużo materiałów edukacyjnych, które nie tylko pomogą efektywnie i profesjonalnie uczyć innych, ale wiedza ta pomoże Tobie w prywatnym życiu (przekonywanie, motywowanie, komunikacja etc.) Jako nasz członek zespołu będziesz mógł wykonać test osobowościowy (analityczny oraz obszerny - 10-25 stron opisu Twojej osobowości), który pozwoli Ci lepiej zrozumieć siebie ( Twój potencjał, zalety, obszary do poprawy, wskazówki do pracy nad sobą). Koszt rynkowy takiego testu waha się pomiędzy 250 - 400 zł. Test jest bardziej precyzyjny niż test Gallupa

     

    • Życzliwy i kulturalny kursant. Bardzo często od lektorów słyszymy: "Spotkanie z kursantem to jak rozmowa przy kawie ze znajomym". Z uwagi na przekaz jaki tworzymy (strona, marketing, korespondencja, reklama), trafiają do nas odpowiednie osoby...podobne do nas. Po prostu dobrze się z nimi rozmawia.

     

    • Personalizacja kursanta. Gdy trafia do nas kursant, chwilę myślimy, czy będzie to odpowiednia osoba dla Ciebie patrząc na Twój poziom językowy, kompetencje, zainteresowania oraz osobowość. Przede wszystkim patrzymy na Twoją osobowość i kompetencje. Czasami lepiej dać danego kursanta komuś innemu, by kursant, lektor i my, byli zadowoleni. Zwykle jest tak, że lektor prowadzi spotkania grupie, którą wskaże firma. U nas jest inaczej ;)

     

  • Ile takich lekcji mogę mieć każdego dnia ?

    Tyle ile będziesz chciał !  Nasze minimum to 60 spotkań miesięcznie. Średnio lektorzy pracują między 80-130 godzin (nawet studenci). Tyle godzin pracy możemy zapewnić. Rekordem w grupie jest wynik 190-200h w miesiącu i należy do właściciela szkoły, Arka. Jeśli chcesz/możesz mieć mniej niż 60 spotkań w miesiącu - proszę, nie aplikuj !

  • Kursant odwołuje spotkania ?

    Po 4 spotkaniach z kursantem podpisujemy umowę i zgodnie z nią (zarezerwowane spotkanie) ma prawo odwołać dzień wcześniej. Jeśli tego nie zrobi - przepada i masz za to zapłacone. Jeśli kursant rezerwuje terminy z góry i nie pojawia się - masz zapłacone. Nie możemy przyjąć sytuacji, gdy ktoś umawia się, nie pojawia się i nie chce Tobie za to płacić. Robimy to zawodowo i profesjonalnie. To nasza praca, dlatego nie zgadzamy się na rezerwacje terminów, blokując je innym. Nie jest to fair. Dlatego pisaliśmy, że jako lektor masz stabilność zarobków i zgodnie z tą zasadą tak jest. Czasami zdarza się, że idziemy na kompromis z kursantem, gdy zdarzy się wypadek losowy, czy inna sytuacja, ale to kwestia indywidualna i zależna od relacji z kursantem. Jak tłumaczyć te kwestie kursantom (delikatnie) – uczymy. Dowiesz się dokładnie jak to robić asertywnie dbając o potrzeby swoje i kursanta.

  • Ile godzin tygodniowo mam mieć spotkań ?

    Nasze minimum to 15 lekcji tygodniowo (15 x 55 minut). W godzinach 17.00-21.00 potrzebujemy min. 12 h (pon.-pt.) (Nie 9, czy 10 h, ale 12 !). Spójrz na swój kalendarz i sprawdź, czy masz tyle dostępnych godzin. W dalszej kolejności (jeśli będziesz chciał) będziemy potrzebowali dostępnych godzin 7.00-10.00 i weekendy/godziny oraz godziny 10.00-16.00 Jeśli zaczynamy z kimś współpracę, to z lektorem, który ma właśnie te dostępne godziny. Wtedy nasi uczniowie kończą codzienne obowiązki zawodowe i mają czas, by spotkać się z nami. Są również spotkania rano oraz w ciągu dnia (przed pracą). Najczęściej wcześnie rano, popołudniami i wieczorem. Miłym dodatkiem będzie dyspozycyjność weekendowa, ale oczywiście nie jest kluczowa. Jeśli nie masz dostępnych 15h godzin od poniedziałku do piątku w godzinach 17.00 - 21.00- nie aplikuj!

  • W jakich godzinach są spotkania ?

    Szukamy przede wszystkim lektora, który ma dostępne godziny 17.00 - 21.00. Nie musi to być każdy dzień, ale minimum 2-3 wieczory (min. 12 h). Później lektorowi przekazujemy kursantów w godzinach rannych, np. 7.00, 8.00, 9.00, 10.00 (jeśli chcesz pracować w tych godzinach) oraz 11.00, 12.00,13.00, czy 15.00. Jeśli masz tylko 1, czy 2 wolne wieczory na spotkania z kursantem, raczej nie będziemy zainteresowani podjęciem współpracy. Potrzebujemy w sumie 12h od pon. do pt. Jeśli chcesz pracować tylko od rana do popołudnia, nie będziemy zainteresowani podjęciem współpracy.

  • Jakie są formy zatrudnienia ?

    Na ten moment oferujemy umowę zlecenie lub współpracę firma-firma. Około 80% szkół językowych zatrudnia lektorów jedynie w ten sposób, ponieważ wynika to z charakteru pracy. Wynagrodzenie wynika z Twojej przepracowanej godziny. Im więcej godzin przepracujesz, tym więcej zarobisz pieniędzy. My (jako firma) płacimy za Ciebie wszystkie ZUS-y (oprócz chorobowego), które jest dobrowolne. Jeśli chodzi o uzyskanie kredytu hipotecznego - podpowiemy Ci jak otrzymać kredyt na tych samych warunkach co osoby, które mają umowę o pracę. Warunki kredytowania zmieniły się i jest to możliwe. Rozmawiałem na ten temat z doradcą kredytowym z 20 letnim doświadczeniem. Jeśli jesteś na umowie zlecenie otrzymasz kredyt na takich samych prawach co osoba z umową o pracę. Jeśli będziesz chciał otworzyć własną działalność, pomożemy i powiemy jak dokładnie to zrobić. Jeśli chodzi o księgowość i jak to działa - pomagamy prowadzić i doradzamy ! Prowadzenie firmy czasami wydaje się skomplikowane, jednak, gdy masz kogoś, kto Cię prowadzi, jest bardzo proste !

  • Czego oczekujemy od Ciebie jako naszego lektora?
    • Życzliwości.
    • Bycia osobą, która lubi i chce pomagać innym. Nie współpracujemy z osobami, które dadzą coś od siebie tylko gdy dostaną coś w zamian, albo z osobami, które są nastawione na zabranie więcej dla siebie niż danie innym. My jesteśmy osobami, które dają. Dajemy więcej niż ludzie oczekują. Tego samego szukamy u lektorów.
    • Sympatii i wiary w ludzi.
    • Szybkiego odpisywania na SMSy, e-maile i odbierania telefonów ! (kluczowy czynnik). Bardzo ważny dla nas jest czas reakcji, ponieważ czasami szybko trzeba skontaktować się z potencjalnym kursantem. Inna rzecz - nie widzimy się w biurze, nie wiemy co się dzieje u Ciebie.
    • Wysokiej kultury osobistej i klasy, nawet w trudnych sytuacjach.
    • Dotrzymywania złożonych obietnic, a w przypadku braku takiej możliwości – niezwłocznego poinformowania nas o zmianie planów. Jeśli obiecałeś, że coś zrobisz...zrób ;)
    • Uczenia się na swoich błędach i umiejętność przyjęcia informacji zwrotnej. Wiedza się dezaktualizuje, co chwilę powstają nowe badania, dlatego trzeba się ciągle uczyć i podnosić swoje kompetencje. Koniecznie przeczytaj ten artykuł: https://przelambariere.pl/dobry-nauczyciel-angielskiego-czy-wiesz-jak-go-znalezc/
    • Znasz bardzo dobrze język polski. Jeśli masz działalność, to ona zarejestrowana jest w Polsce. Na ten moment nie szukamy native speakerów oraz osób, które mają firmy zarejestrowane poza Polską. Nie współpracujemy z osobami, które chcą prowadzić spotkania z zagranicy, przebywają tam często lub mieszkają.
    • Pokory. Często swoje ego trzeba schować do kieszeni i być otwartym na uczenie się. Wszyscy mamy takie podejście (właściciel przede wszystkim)
    • Chęci do nauki i pracy nad sobą. To nie jest misja firmy kopiuj-wklej wzięta z innych stron, czy wymyślona, by ładnie brzmiało, bo wypada coś mieć. My podchodzimy do tego naprawdę, naprawdę serio ! Jeśli chodzi o naukę - mam nadzieję, że interesujesz się tematami z Akademii Wyjątkowego Nauczyciela lub/i czytasz książki, dokształcasz się. Są szkoły, które na to nie stawiają i zależy im, byś po prostu odbył lekcje. U nas tak nie ma !
  • Studia, certyfikaty ?

    Nie. My stawiamy na umiejętności praktyczne. Certyfikaty oraz formalna edukacja nie jest dla nas najważniejsza, ponieważ można lepiej rozumieć i czuć język, ucząc się gdzie indziej i w inny sposób niż na studiach. Ale Twoja wiedza teoretyczna musi być naprawdę, naprawdę dobra. Przed podjęciem współpracy sprawdzamy wiedzę wieloetapowo, ponieważ musimy wiedzieć, że doskonale komunikujesz się w języku obcym, potrafisz tłumaczyć kursantom w klarowny sposób struktury gramatyczne.

  • Ile czasu trwa lekcja ?

    Dzięki spotkaniom 55 minutowym, możesz prowadzić 3-5 spotkań pod rząd i chwilę odpocząć między nimi. Zwykle jest tak, że spotkania w innej szkole trwają 60 min., co uniemożliwia ustawienie nawet 2 spotkań, ponieważ musisz też czegoś się napić i pójść do toalety. Z kolei 45 minutowe spotkania nie dadzą Tobie przyzwoitego zarobku, ponieważ lekcje 45 min. są tańsze niż 60 minutowe. Przez przerwy między lekcjami i niemożliwości skondensowania spotkań, zarabiasz mniej pieniędzy.

  • W jaki sposób wygląda raportowanie odbytych lekcji?

    Nie lubimy papierologii i biurokracji, ponieważ zabiera to nasz cenny czas. Zawsze staramy się szukać najprostszych rozwiązań. Twoim zadaniem będzie wypełnienie kalendarza, byśmy wiedzieli kiedy możesz spotkać się z klientami i zapisanie ilości spotkań z nimi. Jest to ważne, byśmy mogli wypłacić Ci pieniądze na czas. Wypełnienie tabeli zajmuje dosłownie chwilę.

  • Ile można zarobić ?

    Stawki, które oferujemy naszym lektorom wynoszą pomiędzy 45 zł - 65 zł. Jeśli masz status studenta to jest to kwota dla Ciebie na rękę. Jeśli nie masz statusu studenta (umowa zlecenie albo B2B), to wtedy stawka jest brutto. Jaką stawkę otrzymasz Ty? Jak w każdej firmie zależy tylko od 2 rzeczy:

    - Twojego doświadczenie w uczeniu osób dorosłych (uczenie dzieci i młodzieży to jest co innego niż uczenie osób dorosłych)
    - Twojej znajomość języka biznesowego (General English to nie to samo co Business English).

    Nie negocjujemy dla samego negocjowania, byś zarobił jak najmniej. Może inne szkoły/firmy tak robią, ale nie my. Jeśli nie masz doświadczenia, to kursanci będą rezygnowali ze spotkań z Tobą. Jeśli nie znasz angielskiego biznesowego dobrze, będziemy musieli odpowiednio dobierać kursantów dla Ciebie. Obie te rzeczy kosztują nas również czasowo. Myślę, że jest to zdrowe i partnerskie podejście.

    Konkretna stawka zostanie zaproponowana po rozmowie kwalifikacyjnej. Tam poznamy Ciebie, sprawdzimy Twoje kompetencje oraz sprawdzimy Twój język biznesowy.

  • Czy sobie poradzę?

    Każdy nowy lektor otrzymuje materiały w których napisane jest dokładnie jak wygląda spotkanie (struktura pierwszego spotkania) oraz opis całej metodyki. Dodatkowo spotkasz się z naszymi lektorami, by zobaczyć jak to spotkanie wygląda oraz lektorzy odpowiedzą na Twoje pytania oraz wątpliwości. Cały czas jesteśmy pod telefonem i tłumaczymy co trzeba robić. Będziesz na pewno przygotowany ! Nasi lektorzy mieli takie obawy na samym początku, jednak po pierwszych spotkaniach okazało się, że rozmowa jest przyjemna i szybko pojawiają się kolejne tematy, a czas mija szybko ! Jeśli chodzi o konwersacje z kursantem, to otrzymasz konkretne wskazówki skąd czerpać pytania jeśli chodzi o rozmowę z nim podczas spotkania i jak układać spotkanie, by to uczeń mówił, a nie Ty (mamy konkretne materiały, które Tobie w tym pomogą). Musisz jedynie lubić mówić i być ciekawym innych osób, inne rzeczy są drugorzędne, a tematów nie braknie (bez względu na branżę, wiek, czy stanowisko kursanta). Kursanci wcześniej określają tematy na które chcą rozmawiać, dlatego wcześniej możesz pomyśleć nad pytaniami, które zadasz podczas spotkania i trochę się przygotować. W większości przypadków nie jest to wymagane.

  • Wyzwania ?

    Sam osobiście (Arek - właściciel firmy) lubię wyzwania i trudne przypadki. Po przepracowaniu kilku tysięcy godzin, samo uczenie innych nie stanowi już wyzwania. Wyzwaniem są "trudne" przypadki, gdy uczeń nie ma motywacji, nie robi zadań na czas, itd. Jako grupa profesjonalnych lektorów omawiamy takie przypadki i uczymy się jak sobie poradzić w różnych sytuacjach, takich jak te. Jako, że bardzo mocno stawiamy na rozwój umiejętności miękkich, możesz liczyć, że będziesz poznawał metody, techniki oraz narzędzia rozwoju osobistego, które pomogą Ci radzić sobie z takimi przypadkami. Poznasz również psychologię uczenia się i metody efektywnej nauki. Pracując z osobami dorosłymi, wyzwania będą na porządku dziennym :) Poznasz również sposoby skutecznej argumentacji, przekonywania innych oraz motywowania. Jestem coachem, przedsiębiorcą i byłym handlowcem, dlatego możesz liczyć na bardzo wysoką merytorykę oraz wiedzę na tematy związane z komunikacją z drugim człowiekiem, które przydają się nie tylko w pracy jako profesjonalny lektor, ale również w życiu codziennym. Wiedza i umiejętności przydadzą Ci się negocjując cenę mieszkania, czy samochodu lub przekonując partnera do zrobienia czegoś ( w etyczny sposób !). Prowadzimy kanał na YouTube (rozwija się i liczba subskrybentów będzie rosła), fanpage oraz bloga. Jeśli będziesz chciał, będziesz mógł występować przed kamerą, tworzyć wideo oraz pisać teksty na bloga. Jeśli chodzi o narzędzia - mamy. Budżet na reklamę również. Możesz to robić w ramach naszej organizacji i nie musisz ryzykować swoich pieniędzy. Takie materiały pozwalają budować Twój wizerunek jako eksperta w oczach kursantów, ponieważ możesz przesłać do nich swoje wideo ("rzuć okiem na to gdzie tłumaczę..."). Promowane wideo: https://www.youtube.com/watch?v=cuH-20KLSdA&list=UUDBL4FMw7L_QaooWLiu2CYg&index=29 - 14 912 wyświetleń https://www.youtube.com/watch?v=giUTN7NFlQY&list=UUDBL4FMw7L_QaooWLiu2CYg&index=28 - 58 218 wyświetleń W przyszłości będziemy robili warsztaty, które możesz prowadzić (też odpłatnie) oraz będziemy występowali na konferencjach. Jest wiele form rozwoju w których możesz uczestniczyć, by mieć więcej wyzwań jako lektor. Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i inicjatywy ! Jeśli masz jakieś pomysły, kontakty - napisz.

  • Pracujesz na etacie?

    W pierwszej kolejności zapełnimy Ci godziny popołudniowe, dlatego w pierwszym okresie będziesz pracował na etacie i popołudniami miał zajęcia online. Może być trochę ciężko przez 1-2 miesiące. Później będziesz mógł rzucić etat, gdy Twoje zarobki zbliżą się do satysfakcjonujących. Następnie zapełnimy godziny ranne i przedpołudniowe, byś zbliżył się do oczekiwanych zarobków

  • Wakacje/ferie/święta ?

    Twoja ogólna ilość godzin w skali roku nie zmienia się. Z kursantem podpisujemy umowę na konkretną ilość spotkań każdego miesiąca i ona nie zmienia się. Jeśli wypada święto lub kursant bierze sobie wolne w pracy - ilość godzin musi się zgodzić, dlatego Twoje zarobki nie zmieniają się. Wakacje/ferie - nie współpracujemy z dziećmi, dlatego ten czynnik nam odpada. Tak układasz kalendarz, by ilość spotkań w skali miesiąca była taka sama (lub podobna). Nie ma sytuacji, gdy w jednym miesiącu pracujesz 80 godzin, a później nagle 60. To się nie zdarza.

  • Przygotowanie do spotkań?

    Nie jest potrzebne ogólnie. Jeśli lubisz i umiesz rozmawiać z ludźmi, to Twoja praca kończy z chwilą zakończenia spotkania. Zaraz po spotkaniu trzeba wysłać kursantowi słownictwo jakie pojawiło się na lekcji, czy materiał z gramatyki, ale jeśli masz to przygotowane na swoim komputerze, to wysłanie emaila zajmuje parę minut. Jako nauczyciel będziesz musiał się uczyć wielu rzeczy, ale core modelu pracy opiera się o konwersacje. Wiem, że w innych szkołach trzeba przygotowywać materiały, kserować, drukować, sprawdzać testy, eseje i dodatkowo firma wymaga nieopłatnej pracy, itd. To wszystko za darmo, w ramach Twojego wolnego czasu, który tak naprawę jest pracą. U nas tak nie jest, ponieważ dbamy o swój czas, czas lektorów oraz naszych kursantów.

  • Wymagania

    - bardzo dobre łącze internetowe (niestety LTE w telefonie nie będzie wystarczający, potrzebne jest stałe łącze) - oddzielny pokój (setup musi być przyjazny dla oka), gdzie nikt nie będzie wchodził podczas lekcji z kursantem, - dobra znajomość BE. Kliknij tu BE i sprawdź, czy znasz znaczną część słownictwa, które kursant będzie potrzebował - Twój angielski na poziomie min. C1 (nie na poziomie B2, czy B2+) - Przebywasz na stałe w Polsce przez większość czasu naszej współpracy - Twój angielski na poziomie min. C1 (nie na poziomie B2, czy B2+) - Wpis wyżej - "Czego oczekujemy od Ciebie jako naszego lektora?" Każde zdanie w tej zakładce wynika z naszego doświadczenia, dlatego wiemy kogo szukamy !

  • Nie aplikuj jeśli...

    - szczerze nie interesuje Cię Akademia Wyjątkowego Nauczyciela TM, - nie masz wartości, które cenimy i są dla nas ważne, - nie spełniasz naszych wymagań (to nasze minimum) - nie masz ogólnej ogłady w komunikacji. Jeśli standardem w komunikacji są dla Ciebie zdania typu: "Zaraz mam kolosa, mogę zadzwonić za 1,5 h ?", "To jest mega" albo gdy dzwoni właściciel firmy, a Twój pierwszy komunikat to: "Kto mówi?" - bez dzień dobry itd., - nie przeczytałeś naszej zakładki i w dodatku zadajesz pytania, które wskazują, że nie czytałeś naszej zakładki...ze zrozumieniem. Dla nas to oznacza, że nie chciałeś mieć czasu na przeczytanie, wysyłasz CV jak leci (może nawet nie pamiętasz gdzie), czyli zależy Ci na jakiejkolwiek pracy. Nie zdziw się proszę jak nie odpowiemy na Twoją wiadomość w ogóle. Minimum to zapoznanie się ze stroną. To jest nasz pierwszy test, czy potencjalny lektor potrafi czytać ze zrozumieniem, czy nas rozumie i czy ma motywacje, by pracować z nami. - chcesz pracować poniżej 60 h w miesiącu Będziemy ogromnie wdzięczni jeśli zaoszczędzimy sobie energii i czasu. Z góry dziękujemy 😉

  • Jestem zainteresowany. Co mam zrobić ?

    1) Przeczytaj wszystko co jest powyżej. Niestety wiele osób nie czyta z wielu powodów i na tym etapie kończy się dalszy proces.

    2) Napisz na rekrutacja@przelambariere.pl i dołącz swoje CV z aktualnym zdjęciem ! Spójrz na zakładkę Wymagania i sprawdź na ile znasz BE. Zapytamy o to.

    3) Otrzymasz od nas pytania e-mailem. Wspólnie sprawdzimy, czy nadajemy na tych samych falach i czy zależy nam na tym samym w kontekście naszej współpracy oraz przyszłości. Jeśli nie otrzymasz pytań oznacza, że nie jesteśmy zainteresowani, nie zdążyliśmy odpisać na wiadomość lub e-mail gdzieś nam umknął ;) Otrzymujemy bardzo dużo CV, dlatego ostatnia opcja jest możliwa.

    4) Spotkasz się z naszym lektorem, który porozmawia z Tobą po angielsku (Skype lub telefon). Spotkanie potrwa około 20-45 min.5) Osoba z naszego zespołu przeprowadzi z Tobą test z gramatyki na Skype (zakres B1-C1). Sprawdzimy, czy znasz solidnie podstawy gramatyki.

    6) Na sam koniec ponownie spotkasz się z Arkiem (Skype). Spotkanie potrwa od 15-25 min. w zależności czy będziesz miał pytania i czy my również jakieś będziemy mieli.

    7) Decyzja maksymalnie do tygodnia od ostatniej rozmowy z Arkiem

     

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

Mam pytanie na temat

    • Dane osobowe

    • Pytania

    • Wiadomość

      Małgorzata Chojnicka-Oleszko

      Specjalista ds. obsługi klienta

      biuro@przelambariere.pl

      tel. +48 697 103 205


      Arkadiusz Włodarczyk

      Właściciel szkoły

      tel. +48 533 990 414

      Małgorzata Chojnicka-Oleszko